miercuri, 2 ianuarie 2013

Tort cosulet cu fructe de padure



INGREDIENTE (pentru o tava de tort de 28 cm)

- 1 pachet mare piscoturi
- 1 kg fructe de padure (zmeura, mure si afine) 
750 ml frisca lichida
- 250 gr mascarpone
- 2 pliculete zahar vanilat 
- 2 pliculete gelatina
- 2-3 linguri de dulceata de cirese amare, zmeura sau capsuni

  Intr-o tava de 28 cm de tort se aseaza piscoturile, mai intai cele pe verticala, iar apoi cele de pe fundul tavii. Se mixeaza frisca batuta cu mascarpone, cu zaharul vanilat si gelatina inmuiata in cateva linguri de lapte.
Aceasta compozitie am impartit-o in doua, jumatate am amestecat-o cu cateva 2 lingurin de dulceata de cirese amare.  (pt. ca am avut am adaugat cu varful unei scobitori si putin colorant alimentar roz), iar in cealalta jumatate am adaugat cateva fructe de padure proaspete, ametecand cu lingura pt. a nu zdrobi fructele.
In tava tapetata cu piscoturi am turnat compozitia roz, am pus inca un strat de piscoturi dupa care am adaugat si compozitia cu fructe de padure.  Deasupra am aranjat fructele de padure proaspete.
Tortul va sta la frigider 5-6 ore cel putin, dupa care se desface forma de tort cu foarte mare grija pt.  a nu se deplasa piscoturile de la locul lor. In mod normal daca compozitia s-a inchegat tortul isi va pastra forma. 
La sfarsit am adaugat panglica de culoare roz si am facut funda.

Pofta buna!  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu