miercuri, 2 martie 2016

Ninge in luna lui Martie


                  A  inceput luna martie, primavara  ne bate la usa si in curand natura se va trezi la viata, capatand culoarea verde crud  si marturisesc ca este una dintre lunile mele preferate din an. Mai ales ca este o perioada in care pietele, casele si gradinile oamenilor  abunda de flori multicolore si  parfumate, iar noi femeile suntem “rasfatate” cu flori, cadouri si martisoare de 1 si 8 Martie.  
             
logo_marketonline_mic
             
                 Martie este incontestabil Luna femeii, si asta presupune in foarte multe cazuri: haine noi, schimbarea look-ului sau vopsirea parului sau reinnoirea abonamentului la sala, dar nu in ultimul rand si bifarea curateniei generale de primavara pentru a avea o casa curata si frumos mirositoare. Da…tot noua ne revine si aceasta sarcina (de cele mai multe ori), fie ca facem singure curatenie in casa, fie ca suntem ajutate de restul familiei.  Este adevarat ca au inceput sa apara si la noi  nenumarate firme specializate care presteaza servicii profesionale de curatenie, insa acestea sunt contractate in special pentru birouri sau de persoanele foarte, foarte ocupate care nu au timp de curatenia locuintei.
                Vorbind de curatenia de primavara si facandu-mi o lista de cumparaturi cu necesarul de detergenti si substante de curatat de care mai am nevoie prin casa, mi-am adus aminte de o intamplare haioasa, dar care  mi-a dat de destul de munca  cu ceva vreme in urma, avand in vedere ca nu achizitionasem inca aspiratorul Rohnson Aquatech R144.  Venind intr-o zi de la cumparaturi acasa, am zis eu sa profit putin de faptul ca fetita mea de  2 ani si jumatate se juca linistita in camera ei, pentru a-mi pune toate cumparaturile la locul lor.  La noi mai tot timpul e galagie in casa si stiti cum se spune ca atunci cand e liniste e clar ca piticul face o boacana. Mi-au trebuit mie cam 15 minute pentru a-mi face ordine in bucatarie, iar fetitei tot atata timp …pentru a imprastia in toata camera ei o cutie cu …pudra de talc.  Da… stiu… greseala mea ca i-am lasat-o la indemana, insa pana acum nu pusese niciodata mana pe ea. Am stat linistita…iar cand m-am dus in camera ei “ninsese” pe pat, pe covor, pe jucariile ei, pe hainele ei si pe fata, peste tot cu pudra de talc. Pe moment am avut un soc, insa in secunda urmatoare m-a bufnit rasul. M-am apucat imediat de curatat si  aspirat covorul, insa dificila operatiunea tinand cont ca aspiratorul meu clasic, un model mai vechi, nu fusese conceput pentru astfel de situatii.  Ne-am amuzat la fel si cand micuta noastra si-a demonstrat veleitatile artistice pictand cu crema de pantofi neagra pe peretele din bucatarie, insa dupa cateva intamplari de genul acesta urmatoarea si una dintre cele mai inspirate  achizitii  pentru casa a fost un aspirator Rohnson profesional.   
               Am studiat putin caracteristicile unui astfel de aspirator profesional si ofertele la aspiratoare  si pana la urma l-am comandat  pe Internet de la  magazinul MarketOnline.ro.
             Fie ca aveti copii sau nu, fie ca detineti  animale de companie in casa sau  doar va place sa locuiti intr-o casa curata cu un miros proaspat tot timpul, recomand  tuturor aspiratorul  profesional cu filtrare  prin apa Rohnson Aquatech R144. Acesta inglobeaza  tehnologia inovatoare de filtrare prin apa a prafului, prevenind astfel imprastierea acestuia in aer. In timpul functionarii,  praful si murdaria sunt extrase in recipientul de colectare si  filtrul HEPA retine 99.99 % din particulele mai mari de 0.3 microni, iar in timpul procesului de golire a recipientului,  utilizatorul nu se confrunta cu riscul inhalarii particulelor daunatoare. Astfel acesta devine cel mai igienic tip de aspirator, fiind alegerea ideala si pentru persoanele care sufera de alergii sau astm.
               Rohnson Aquatech R144 este un aspirator multifunctional, foarte puternic, insa cu un consum de energie de 1550W, cu functie de suflare, filtru lavabil HEPA, cu un recipient robust de 15l, cu 5 perii de curatare si maner ergonomic de transport.
               Astfel, cu Rohnson Aquatech voi avea o rezolvare rapida si eficienta a situatiilor in care fiicele mele vor mai “picta” sau experimenta, deoarece pana la urma asta este frumusetea copilariei, iar intamplarile astea nu le uitam niciodata.
              Va urez o primavara frumoasa si o casa mereu curata!
             Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2016.  



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu